ajaspino

21.5.06

Aquí non se está como en Viena


Si ho, quen me dera que isto fora Viena e non A Coruña... eiquí o que fai é un frío de carallo... supoño que como en Viena. O meu piso é frío como a neveira dun esquimal. Pero pra non ter frío e entrar en calor non che hai como facer un cartel pra a banda. E desta volta tocou facer o cartel de 'Aquí como en Viena' aunque esta vez vaise facer en xaneiro en vez de en decembro... e nun mércores. Unha data bastante rara, e unha pena que non coincida cun fin de semana pra poder ir a escoitar a miña querida Banda. Aunque din por ahí as malas lenguas que anda de capa caída. Supoño que será unha etapa como outras tanto que ten pasado. ¿E quen non ten pasado unha mala racha?.

E nada máis por hoxe, que como dixen fai un cuto que escarabella o pelellu e as dedas se me quedan conxeladas. Deixo unha mostra do cartel pra os curiosos. Aunque curiosamente isto non o visita nin diós e nin cristo bendito.

Por certo, felices festas para quen teña ganas delas.


Así están as cousas no iglú e así as vexo eu.

Esta entrada foi realizada no antigo Blog o 26 de decembro do 2005

Etiquetas: , ,