ajaspino

21.5.06

Día das Letras Galegas

Este 17 de maio celébrase en Ribadeo tres cousas bastante importante. Primeiro o quinto cabodeano de Hernán Mister Naval. En segundo lugar día das Letras Galegas, que neste ano cae dedicado a Manuel Lugrís Freire. E por último o cumpreanos de mi mamá.

Está claro que dende fai cinco anos esta data é moi importante pra min e de seguro que pra moitos compañeiros de atril. Rumoreábase que nestas datas (de feito ía ser hoxe 15 de maio) no pleno de Ribadeo ía ter na sesión a proposta de poñerlle o nome de Herán Naval ao auditorio de RIbadeo. Ao final esa proposta que se supón vai ser negada polo PP vai ser levada ao pleno noutra ocasión. ¿Por que? A saber, estarase a mover a maquinaria política.


De tódolos xeitos non son poucas voves as que se escoitan solicitando que non sexa o auditorio municipal o que leve o seu nome, se non o que el ideou, traballu e creou e non é outra cousa que a Escola Minicipal de Música e Danza. A Escola de Música e Danza Hernán Naval.


Como eu me lio moitas veces, o millor e que poña tal cual o que o meu amigo Antonio o físico pon no seu blog:
"Onte entereime de que a pesares de ser anunciado o nome do auditorio para Hernán, para poñerlle unha placa o día 17, quinto cabodano da súa morte, o tema non está incluído na orde do día do próximo pleno. Non sei se irá polo de urxencia, o que sería, coido, un contrasentido, pero sigo a manter que a dedicatoria que se lle debe facer non é o auditorio, senón aquela pola que foron recollidas e entregadas no seu momento (ó alcalde anterior) máis de 2000 sinaturas: a da Escola Municipal de Música e Danza de Ribadeo "Hernán Naval". É un agasallo, e nese sentido, mellor algo que nada, pero antonte na radio José Mª Rodríguez apostillou ó que eu dixera algo no que estou de acordo: o auditorio pódeselle adicar a Carlos Cid moi xustamente, e a Hernán coido que lle corresponde moito mellor a escola. Máis tarde, outra xente díxome que aínda había outros músicos en Ribadeo a recoñecer, e pareceume ben: os recoñecementos non deben estar cerrados. Pero agora estamos con este. E, repito, coido que lle corresponde a Hernán o nome da escola."


Escrito polo Físico no seu blog
http://ribadeando.blogspot.com/ en maio do 2006.

Pois iso, queda dito. Se por min fose, eu lle daba o nome da Escola, o nome da miña rúa e o nome do meu fillo.

Así están as cousas no meu puto pobo (que dan pena) e así as conto eu dende a diáspora coruñesa. E todo isto sen beber unha estrela no que levo de día... ups, vai ser que non, levo duas.


Esta entrada foi realizada o 15 de maio do 2006 no meu antigo Blog

Etiquetas: , , , ,

1 Comments:

  • A idea é boa; sempre que cho permitan os VIPS ribadenses...

    By Anonymous Anónimo, at 12:53 p.m.  

Publicar un comentario

<< Home