ajaspino

21.5.06

Remordimentos vacacionais


Nestas semanas ando pouco católico no chollo e moito menos na casa. Isto da hernia non me deixa durmir como a un lle gostaría e claro, non descanso e todo vai máis lento do desexado.

Pola casa ando a facer o cartel da Banda (aquí como en viena), pra a Coral de Tatiana (un cartel feito a base de plastilina) e a portada dun cedé pra un grupo de rap que se fan chamar Medio Gramo.


O cartel da coral pasou polas tesouras personificado en Coté, que supoño que o probe non o debeu pasar ben cando me tivo que decir que lle quitara as tetas a boqueca de plastilina, unha pena, gañaba en alegría e tiña ese pequeno guiño de coña.


E pouco mái, que esta semana ando de vacacións e me jode un pouco pola cantidade de curro que teño atrasado... aunque, que carallo !! hai que aproveitar.


Ala, así están as cousas e así as vou contando eu.

Esta entrada foi realizada no me antigo Blog o 5 de decembro do 2005

Etiquetas: ,