ajaspino

21.5.06

A ambrosía fynetiana

A ambrosía (go grego ἀμβροσία) é unhas veces a comida e outras a bebida dos deuses. A palbra foi xeralmente derivada do grego ἀ- (a-, «non») e μβροτος (mbrotos, «mortal»), or tanto comida ou bebida dos inmortais.
Ben, isto é o que pon a wikipedia sobre a ambrosía...


Pois en Fynet, o que se dice comer ambrosía, vai ser que non. En Fynet utilizamos outro adxetivo (que non vou decir eiquí si despectivo ou non... Si) que é 'A Tasca'. A Tasca é un "restaurante" que temos ao carón da ofi, é un sitio moi agradabel rexentado por un matrimonio e a sua filla. Moi boa xente. Aunque eu lle vexo un pequeno problema: Non saben cociñar.
Non digo que cociñan pior ou millor. Non, pra nada. Digo e afirmo que non saben cociñar. Unha pena, pois a meirande parte das veces teño que intentar 'alimentarme' alí. As tres cousas que pode dicirse que fan ben son:
1. Os cafés (con pastelito incluído)

2. A cervexa galicia (que non hai moito que facer)
3. ... hmmmm
Perdón, hai duas cousas que fan ben. A terceira vouna poñer aparte, que son os bocadillos.
Os bocadillos, ese gran descoñecido. Facer os fan ben, pero creo que teñen equivocado o concepto do tamaño. Cando pides un bocadillo grande non te traen un bocata grande... que va, traenche un do tamaño de willi ( a orca, non o colega da abella maya) e cando os pides medianos traenche un bocata que nin diola !!
E claro, isto provoca de cando en cando pequenas evasións dalgúns empleados de fynet a terras coruñesas na procura de ambrosía... que o merecemos, carallo !!
Hoxe foi un día deses no que o estómago a iso das 4 estache a dar as grazas por non levalo á Tasca (a verdade é que o nome xa di moito). Achegámonos á coruña na bala azul de 'Me parto as cachas' (o digo así pra manter a Luis no económato... diiigo anonimato). Cando marchamos a comer fóra a verdade é que curramos moito millor, aló menos eu; e quédache unha sensación de ter probado a ambrosía... que por certo, rima coa 'Masía' que foi onde fumos comer...


brrrr... que grima me da a rima... sen telo desexado saiume un pareado.

Así está o meu estómago e así o me sae polo esófago.
Por certo, hoxe ceo 'lentejas si no las quieres las dejas'.

Entrada realizada no antigo Blog o 7 de nobembro do 2005

Etiquetas: ,