ajaspino

21.5.06

Todo segue igoal... máis ou menos

Por fin venres... !!
Si, claro... iso éo que pensa todo o mundo. Pero mañá me toca currar... ouuuuutra vez. Non pasa, a verdade é que o de currar polas mañás dos sábados... así de cando en cando, non me ben mal. Así polo menos me ergo da cama. Cousa que non faría até as 3 da tarde se non tivese que ir ao chollo.

Hoxe, na comida case me da algo con Txerra. Este tio me mata... aparte de que está como unha cabra é a reostia!! Como case sempre nestas comidas (sen presenza do sexo oposto) acaba saindo o recurrente tema das tias... e non sei como foi o rollo pero soltou:
TXERRA:
Joder, cuando curré no McDinals tenía una compañera ingeniera...
TODOS:
¿ ? ¿ ? (Silenzo)
TXERRA:
Digoooo... nigeriana...
TODOS:
Jo jo jo jo jo

Tremendo... coma sempre tremendo. Ao máis puro estilo de 'Le Luthiers'
E nada máis. O chollo parece que acaba de ir fraguando a idea que tiña pola cachola... a ver a ver como acaba a cousa. Espero non ter que meterme outra tacada de horas.

Así están as cousas, ou polo menos, así as vexo eu.

Esta entrada foi realizada no meu antigo Blog o 2 de setembro do 2005

Etiquetas: