ajaspino

21.5.06

Non sempre vai ser así

Isto empeza a ser un vicio. Ontes escribín e hoxe tamén.

Isto lémbrame cando creei a miña primeira conta de correo en mixmail (en realidade a creara o 'pollo', pero boeno). tódolos días ía ao ciber pra ver se alguén me escribía... fato de min ¿quen carallo ía ter a miña conta...? boeno... si, augusto o negrote; pero joer... el estaba ao meu carón no ciber xogando a sabe dios que.

Ao final cheguei a unha conclusión estúpida, pero que naqueles tempos parecía a única explicación creibel da falta de mensaxes no meu buzón: Mixmail non funcionaba ben !!

Así que o que fixen foi crearme outra onta... entón, tódalas noites, despois de sair do madison ía cara o cutre-ciber a enviarme eu mesmo mails dunha conta a outra. claro está, non me extendía moito nas mensaxes era algó así:
- eiquí ajaxpino... eiquí ajaxpino... está por ahí ajaspino?


Cerraba a sesión, a bría a de ajaspino e ohh!! solpresa !!, ahí estaba o meu mail.., un milagre. Vou contestar:- eiquí ajaspino, recíboche !!

Anos máis trade comecei a currar nisto da rede e decateime de que o erro non o tiña mixmail. O rollo é que eu era gilipollas.

Entrada realizada no meu Blog o 27 de Agosto do 2005

Etiquetas: