ajaspino

21.5.06

Que carallo fago agora?

Son case as 8.00, acabo de chegar e co primeiro que me atopo ao abrir a porta é o cubo cheo de roupa pra tender... isto só pode significar duas cousas:

1º cris estame a mandar unha indirecta pra que tenda a roupa.

2º estou nunha casa que non é a miña... ao que me leva a unha pregunta ¿por que as miñas chaves abren a porta desta casa?

Boeno... como acabo de chegar e tende-la roupa, me dixen... vai ver quen anda metido polo mesenller... e deume por pinchar nunha fror que tiña un dos agregados... e picoume a curiosidade e nada, eiquí estou, facendo a dependencia ainda máis forte; se cabe.

De cando en cando entrarei e escribirei algo. hoxe decir que foi un día malo no chollo... non se me ocorreu nada, e iso jode, pois para iso me pagan.

E nada máis por hoxe... así están as ousas e así as contei

Entrada realizada no meu antigo Blog o 26 de agosto do 2005

Etiquetas:

1 Comments:

Publicar un comentario

<< Home