ajaspino

25.11.06

Concerto de Nadal

O 16 de decembro vaise celebrar o xa tradicional Concerto de Nadal III Memorial Pepe Valiña. A polífonica invitada neste concerto será a Coral Polifónica de Ribadeo e a anfritiona, como sempre, a Coral Polifónica Xan Mella, dirixida pola bielorrusa Tatiana.

Coté, como non, volveume encarregar o cartel pra este concerto. Estas noites ando a traballar niso. Se a memoria non me falla, sei que a Coté gustáralle moito un cartel que fixera alá polo 98 pra a Banda de Ribadeo. Así que aprobeitei aquel afiche pra basear este novo cartel. Espero que os puristas non me machaquen polo auto plaxio.

O boceto que acompaña esta entrada é o que levo polo momento xunto cunhas probas de cor... ainda queda moito chollo pra esta fin de semana. Neste cartel, como en tódolos que podo, inclúo a Hernán Míster Naval; pero desta volta, como no do 98, o acompañan a miña nai e a miña irmá Rula. ¡¡Falto eu carallo!!

Ah, olvídabaseme!! O concerto será ás 9 da noite na Igrexa Nova de Baio o 16 de novembro. Non faltedes se andades por ahí. Sempre ven ben escoitar algo de Coral entre disco e disco de Blues.

Así etán as cousas nesta pequena e solitaria habitación e así as vou contando eu.

Etiquetas: ,

5 Comments:

  • Hola chenchu, osexa q feo e pobre jajaja pois non sales á tua nai q é ben guapa. Non nos conocemos pero falaronme de ti e da tua páxina, gustame como escribres e dibuxas. Preguntalle á tua nai, son perliña, como me chama ela.

    By Anonymous Anónimo, at 8:15 p.m.  

  • hola chenchu, xa me gostaría a min ver o cartel rematado pero a verdade e que non sei como, xa me dirás...como sempre,a parte emocional está nos teus fantásticos debuxos..

    bicos

    la abeja maya

    By Anonymous Anónimo, at 4:31 p.m.  

  • Nin idea de quen es.
    Pero boeno... o cartel rematado o tes no meu blog. Supoño que accediches a esta entrada dende fora. Pero se entras directamente en http://ajaspino.blogspot.com/ xa o poderás ver.

    Unha aperta

    By Blogger ajaspino, at 4:34 p.m.  

  • Ah, xa sei quen eres... as estadísticas te delataron.

    A abella maya, vouche dar eu, hmm, hmm hmmm... en un país multicolor hmm, hmm...

    Boeno, xa o verás pegado por ribabebo, iso espero. E xa nos veremos hoxe á noite.

    Pero de tódolos xeitos, deixoche eiquí o enlace directo á entrada co cartel cuase refinitivo:

    http://ajaspino.blogspot.com/2006/12/revisar-idea.html

    Bicos, abella Maya con voz de barítono.

    By Blogger ajaspino, at 4:43 p.m.  

  • como que voz de barítono...rapás, acabas conmigo. Pero claro, quen é a abella maya ó lado de Demis Ruso?
    bicos

    By Anonymous Anónimo, at 9:54 p.m.  

Publicar un comentario

<< Home