ajaspino

9.8.06

Ferrolterra PantínClassic 2006

Non é que teña moito tempo pra incluir esta entrada, pero polo momento deixo esta 'perla' que me acaba de pasar un compi do chollo, Daniel Ameneiros, artífice de toda a imaxe gráfica do evento.
O cartel que acompaña esta entrada é o cartel anunciador do Campionato do Mundo de Surf e o Campionato de Europa Feminino Ferrolterra PantínClassic 2006 que está a celebrar o seu segundo ano de maioría de idade, xa vai pola 19ª entrega sen corte algún.
Eiquí queda isto. Non é que sexa un apaixoado do surf nin das olas pero si o son, e eiquí teño deixado mostra da miña paixón polos actos desinteresados, de certas persoas á hora de facer cousas sen remuneración algunha. E a xente que organiza este campionato é bo exemplo diso. Polo pouco que sei é que a organización non gana un can e traballa arreo, así que ben merece a pena uns poucos minutos e outros poucos bites pra esta entrada.
Ferrolterra, que teñades boas olas.

Así están as cousas nas praias namentres un novo 'prestige' quema os montes e así as conto eu.

Etiquetas: ,

4 Comments:

  • Por certo, olvidouseme comentar que este ano o cartel vai en galego a diferencia de edicións anteriores.

    By Blogger ajaspino, at 12:59 p.m.  

  • Hola César: me gusta mucho el cartel de tu compi de trabajo.

    Raka.

    By Anonymous Anónimo, at 3:17 p.m.  

  • Raka, serás perra!! Os carteis do meu compi moi juapos... ¿e os meus?

    Ai, ai, ai... cría corvos...

    By Blogger ajaspino, at 12:43 p.m.  

  • El Pantín Classic superará su récord de participantes con más de 109 surfistas

    Nova extraída da Voz de Galicia on-line:

    http://www.lavozdegalicia.es/ed_ferrol/noticia.jsp?TEXTO=5028766&CAT=122

    By Blogger ajaspino, at 6:42 p.m.  

Publicar un comentario

<< Home