ajaspino

28.5.06

Medio Gramo... que chungo, non?

Levo xa unha tempada traballando sobre unha portada pra un par de chavales de Ribadeo que se adentraron no mundo do RAP. Os rapaces son Jotacé e El Pose, alo menos os nomes artíscosos son eses. A Jotacé eu o chamo Jorge el trombón, e así o seguirei chamando o resto da miña vida. Ao outro chaval, El Pose, a verdade é que o coñezo ben pouco. Deben andar os dous pola mesma idade, por uns 16-18 anos... E fíxome moita gracia que se puxeran en contacto conmigo (a través de Jorge el trombón) pra que lles fixese unha portada. Ao principio andaba detrás deles pra que me pasasen os textos, os títulos e os agradecementos... pero nada, non hai tu tía, os tios o levan cunha tranquilidade asombrosa. Algún textos xa os sacamos, pero ainda lles queda por poñerlle os títulos a un par de temas (si, ainda).
Fai un par de meses me pasaron unhas probas duns tres temas, e sinceiramente, pensaba que ían soar moito pior... moitísimo pior. Está ben, soan ben. Sobre todo tendo en conta certas cousas: onde están, que apoios teñen, as poucas referencias, a idade... en fins, da gosto que chavales así pidan certa 'axuda' pra poder levar a cabo un sono. Nós tíñamos a Hernán Míster Naval e o apoio da direitiva de Amadores pra sacar as nosas toluras cara aidante. Aí é como os xoves poden sacar ideas cara adiante.
Só lle vexo un problema, e non só eu... se non xente coa que o teño comentado, e é o nome: MedioGramo... alucinante, falando así de coña con eles (os rapeiros) intenteilles facer ver que non era un nome moi adecuado (lembren: onde están, que apoios teñen, as poucas referencias, a idade) pra un par de rapaces en Ribadeo. O nome vai traer cola... sobre todo pra os seus pais. Pero que carallo, o grupo é deles, que lle poñan o nome que queiran... xa me estou anticipando pensando como a meirande parte de ribabebo... joer, estareime a facer maior.
De tódolos xeitos, e pra rematar, eu o cambiaría como mínimo por MedioPollo... polo menos habería xente que non se decataría das alusión a drogaína

Así están as cousas no escuro mundo do RAP e así as vou contando e 'debuxando' eu.

Etiquetas: , ,

7 Comments:

  • Rapeiros en Ribadeo???!!! q notisiasa amijiño.A portada ten boa pinta, pero non creo q lles axude tanpouco pa financiacion publica(jeje).

    By Blogger CHEMA, at 3:43 p.m.  

  • hola amigos!!!

    soy Yoni MedioGramo...

    visitad mi web.

    nos vemos...

    yoni

    www.mediogramo.com

    By Blogger Yoni MedioGramo, at 4:39 p.m.  

  • Cuartodegramo. Popoño.

    By Blogger Agremon, at 3:06 p.m.  

  • boeno, hoxe no chollo facendo cousiñas do chollo (cut&paste... cut&paste) dani (http://www.danielameneiros.com/)pasoume este link pra colgar maquetas de grupos de jipi-jopo ou rap, cando estea rematada a maqueta e o tinglao dos MedioGramo, xa lles pasarei este enlace, polo momento eiquí queda:
    http://www.4x4hiphop.net/maquetas.php?op=Maqueta

    Boa idea o desta páxina.

    By Blogger ajaspino, at 12:52 p.m.  

  • mediogramo informa:
    por fin stamos terminando,stamos trabajando ya en la mezkla pa engordar1poko los temas.
    decidimos incluir 1 nuevo miembro en el grupo(DAWE),y replantear la maketa entera pa sakar 1nuevo proyecto mas trabajado y con diversas colaboraciones,al ke llamaremos: "QUÉ ESPERABAN"
    De momento decir ke el 3de marzo actuamos en el auditorio Hernán Naval (ribadeo),y pa kien le apetezka escuchar el snip de lo nuevo: WWW.MYSPACE.COM/MEDIOGRAMO

    chenchu,1saludo.

    jotáce(mediogramo)

    By Anonymous Anónimo, at 4:05 p.m.  

  • OLA A PORTADA ESTA BEN PERO EU PENSO QUE LLE FALTA ALGO, NON SEI, EU SOLO ESTOU DANDO AMIÑA O PINION. ESES MEDIO GRAMO SODES O IMNOTIZADOR QUE IMNOTIZA GALIZA. XDD EU TAMEN M FAGO AS MIÑAS RIMAS XDDDD WENO KEDABOS AKI O MEU MSN POR SE KEREDES ESKOITAR AS MIÑAS XDDDD PAREIRO@HOTMAIL.COM. GRACIAS

    By Blogger MAKO, at 12:08 a.m.  

  • nueva promo ya disponible en www.hhgroups.com
    speramos k guste.
    un saludo
    jotace(mediogramo)
    www.myspace.com/jotacemg
    www.myspace.com/mediogramo

    By Anonymous Anónimo, at 4:46 p.m.  

Publicar un comentario

<< Home